Умови повернення та обміну товарів належної та неналежної якості в інтернет-магазині
Зверніть увагу
Книги не належать до товарів, які підлягають поверненню або обміну. Забираючи замовлення з відділення пошти, Ви підтверджуєте, що отримали товар у належному стані.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», компанія має право відмовити у поверненні чи обміні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню або обміну.
Повернення та обмін товарів належної якості
Споживач має право:
- Обміняти товар.
- Повернути товар.
Товар підлягає обміну або поверненню за таких умов:
- Товар в оригінальній упаковці з бірками та ярликами.
- Товар не був у вжитку.
- З моменту покупки минуло не більше 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте нас про намір повернути товар.
- Вкажіть номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару ми повернемо гроші або замінимо товар протягом 3 робочих днів.
- Витрати на послуги перевізників та банківські комісії покриває покупець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- Повідомте нас про намір повернути товар.
- Вкажіть номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару ми повернемо гроші або замінимо товар протягом 3 робочих днів.
- Усі витрати на пересилання та банківські комісії покриває продавець.
Умови повернення коштів
- Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
- Кошти повертаються на картку або грошовим переказом через відділення Нової Пошти.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання посилки.
Способи повернення та обміну
- Через відділення Нової Пошти.
Дякуємо за Ваш вибір! Ми завжди готові зробити процес повернення та обміну максимально простим та зручним для Вас.