Умови повернення та обміну товарів належної та неналежної якості в інтернет-магазині 


Зверніть увагу

Книги не належать до товарів, які підлягають поверненню або обміну. Забираючи замовлення з відділення пошти, Ви підтверджуєте, що отримали товар у належному стані.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», компанія має право відмовити у поверненні чи обміні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню або обміну.


Повернення та обмін товарів належної якості

Споживач має право:

  1. Обміняти товар.
  2. Повернути товар.

Товар підлягає обміну або поверненню за таких умов:


  • Товар в оригінальній упаковці з бірками та ярликами.
  • Товар не був у вжитку.
  • З моменту покупки минуло не більше 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте нас про намір повернути товар.
  2. Вкажіть номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару ми повернемо гроші або замінимо товар протягом 3 робочих днів.
  4. Витрати на послуги перевізників та банківські комісії покриває покупець.

Процедура повернення товару неналежної якості:

  1. Повідомте нас про намір повернути товар.
  2. Вкажіть номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару ми повернемо гроші або замінимо товар протягом 3 робочих днів.
  4. Усі витрати на пересилання та банківські комісії покриває продавець.

Умови повернення коштів

  • Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
  • Кошти повертаються на картку або грошовим переказом через відділення Нової Пошти.
  • Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання посилки.

Способи повернення та обміну

  • Через відділення Нової Пошти.

Дякуємо за Ваш вибір! Ми завжди готові зробити процес повернення та обміну максимально простим та зручним для Вас.